Гарантійний термін і підтримка - Keenetic
Гарантійний термін інтернет-центру Keenetic становить 3 роки з дати покупки + 1 додатковий рік гарантії, якщо він був зареєстрований на сайті Центру підтримки Keenetic.
Гарантійний термін обчислюється з документально підтвердженої дати придбання виробу першим кінцевим покупцем, дати автоматичної реєстрації сервісного коду виробу в журналі Центру інформаційної підтримки Keenetic при першому підключенні пристрою до Інтернету або при першому зверненні в службу підтримки, в залежності від того, що настало раніше.
Термін гарантованого оновлення функцій і безпеки (випуску версій операційної системи Keenetic OS) становить 4 роки з початку продажів моделі.
Модель Keenetic |
Гарантовані оновлення до |
Start (KN-1110) 4G (KN-1210) Lite (KN-1310) Omni (KN-1410) |
Квітень 2022 |
City (KN-1510) Air (KN-1610) Extra (KN-1710) |
Липень 2022 |
Viva (KN-1910) Giga (KN-1010) Ultra (KN-1810) |
Грудень 2022 |
DSL (KN-2010) Duo (KN-2110) |
Грудень 2022 |
Air (KN-1611) Extra (KN-1711) |
Січень 2024 |
Зареєструйте ваш Keenetic на сайті Центру підтримки. Зверніться до інструкції Як зареєструвати пристрій?
Перевірити статус і терміни гарантії можна в особистому кабінеті користувача. У розділі "Мій профіль" представлений список зареєстрованих пристроїв, в якому будуть показані гарантійні терміни.
- Коментарі